馃敂Darmowa Dostawa od 300 z艂馃巵
do kasy suma: 0,00聽z艂
Kolekcja Exclusive
Z艂ote Kolczyki z 14 Diamentami - Ko艂a
Z艂ote Kolczyki z 14 Diamentami - Ko艂a

2聽493,75聽z艂

szt.
Z艂ote Kolczyki z 12 Diamentami
Z艂ote Kolczyki z 12 Diamentami

2聽743,75聽z艂

szt.
Z艂ote Kolczyki z Czarn膮 Cyrkoni膮
Z艂ote Kolczyki z Czarn膮 Cyrkoni膮

973,75聽z艂

szt.
Z艂oty Pier艣cionek z Czarn膮 Cyrkoni膮
Z艂oty Pier艣cionek z Czarn膮 Cyrkoni膮

1聽061,25聽z艂

szt.
Reklamacje

Procedura reklamacyjna

1. Sklep Esclusiva.pl jest zobowi膮zany do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Esclusiva.pl ponosi wobec Klient贸w odpowiedzialno艣膰 za wady towaru na zasadach okre艣lonych w przepisach聽 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z p贸藕n. zm.), w szczeg贸lno艣ci w art. 556 i nast臋pnych Kodeksu cywilnego.


2. R贸偶nice pomi臋dzy wygl膮dem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografi膮 na Stronie, wynikaj膮ce wy艂膮cznie z w艂a艣ciwo艣ci urz膮dze艅 stosowanych przez Klienta (monitor, wy艣wietlacz, drukarka itp.), w szczeg贸lno艣ci r贸偶nice w odcieniach, mog膮 nie zosta膰 uznane za obci膮偶aj膮c膮 Esclusiva.pl niezgodno艣膰 Towaru z umow膮. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju r贸偶nic (je偶eli powoduj膮 one u Klienta obni偶enie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru)聽Esclusiva.pl sugeruje Klientowi skorzystanie z prawa zwrotu, o kt贸rym mowa w pn. 鈥瀂WROTY", ni偶 drogi reklamacyjnej.

3. Zg艂oszenie reklamacji nale偶y sk艂ada膰 na pi艣mie za pomoc膮 Formularza reklamacyjnego, kt贸rego wz贸r stanowi za艂膮cznik nr 2 do niniejszego Regulaminu 鈥 pobierz tutaj. Klient mo偶e z艂o偶y膰 reklamacj臋 w dowolnej formie, bez konieczno艣ci korzystania z ww. formularza.

4. Zg艂oszenie nale偶y wys艂a膰 poczt膮 na adres

Adres email: biuro@esclusiva.pl

(z dopiskiem: 鈥濺EKLAMACJA鈥).

5. Zg艂aszaj膮c reklamacj臋 Klient powinien w szczeg贸lno艣ci okre艣li膰 swoje 偶膮danie zwi膮zane z wadliwo艣ci膮 Towaru (偶膮dania przys艂uguj膮ce z tytu艂u r臋kojmi wymienione zosta艂y w formularzu reklamacyjnym).

6. Zg艂oszenie reklamacji winno zawiera膰 w szczeg贸lno艣ci: imi臋 i nazwisko, adres do korespondencji, i/lub adres poczty elektronicznej (adres e-mail), dat臋 nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dok艂adny opis wady oraz dat臋 jej stwierdzenia, 偶膮danie Klienta, a tak偶e preferowany przez Klienta spos贸b poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

7.聽 For You rozpatrzy i ustosunkuje si臋 do reklamacji niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od dnia z艂o偶enia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zg艂oszeniu reklamacji.

8. Klient wykonuj膮cy uprawnienia z tytu艂u r臋kojmi zobowi膮zany jest dostarczy膰 wadliwy Towar na koszt Esclusiva.pl (z uwzgl臋dnieniem dalszych zapis贸w niniejszego ust臋pu) na adres okre艣lony w ust. 4 powy偶ej. Obci膮偶enie kosztami sklepu Esclusiva.pl ma miejsce wy艂膮cznie w przypadku, gdy reklamacja jest uzasadniona. W przeciwnym przypadku kosztami dostarczenia Towaru obci膮偶ony zostanie Klient.

9.聽 Informuje si臋, 偶e zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, Esclusiva.pl jest odpowiedzialna za wady fizyczne Towaru, kt贸re istnia艂y w chwili przej艣cia na Klienta niebezpiecze艅stwa lub wynik艂y z przyczyny, kt贸ra tkwi艂a w Towarze w tej偶e chwili. Na og贸艂 nie traktuje si臋 jako wad obci膮偶aj膮cych Esclusiva.pl:

1. uszkodze艅 spowodowanych zwyk艂ym, normalnym zu偶yciem Towaru,
2. uszkodze艅 mechanicznych Towaru,
3. uszkodze艅 spowodowanych nienale偶ytym u偶ytkowaniem Towaru,
Domniemywa si臋 natomiast, 偶e wada lub jej przyczyna istnia艂a w chwili przej艣cia niebezpiecze艅stwa na Klienta, je偶eli wada zosta艂a stwierdzona przed up艂ywem roku od dnia wydania Towaru.
11. Ze wzgl臋du na ochron臋, jak膮 zapewniaj膮 Klientowi uprawnienia przys艂uguj膮ce mu w oparciu o instytucj臋 r臋kojmi, Towar nie jest obj臋ty dodatkowo gwarancj膮.
12. W razie stwierdzenia, i偶 niezgodno艣膰 produktu z umow膮 jest skutkiem wady, do zaistnienia kt贸rej dosz艂o z przyczyn le偶膮cych po stronie kupuj膮cego, w tym z tytu艂u nieprawid艂owej eksploatacji For You聽 skontaktuje si臋 z Klientem w celu poinformowania go o ewentualnych kosztach napraw

搂 10. Polubowne sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅

1. Skorzystanie聽 z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅 ma charakter dobrowolny.
2. W razie jakichkolwiek pyta艅 zwi膮zanych z pozas膮dowymi sposobami rozstrzygania spor贸w zach臋ca si臋 r贸wnie偶 do kontaktu bezpo艣rednio z Esclusiva.pl
3. Konsument posiada mi臋dzy innymi nast臋puj膮ce mo偶liwo艣ci skorzystania z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅:

1)聽 Zwr贸cenie si臋 do wojew贸dzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszcz臋cie post臋powania mediacyjnego w sprawie polubownego zako艅czenia sporu. Informacje dotycz膮ce procedury mediacyjnej znajduj膮 si臋 w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczeg贸lnych Wojew贸dzkich Inspektorat贸w Inspekcji Handlowej
2) Zwr贸cenie si臋 do sta艂ego polubownego s膮du konsumenckiego dzia艂aj膮cego przy wojew贸dzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygni臋cie sporu wynik艂ego z zawartej umowy.
3) Zwr贸cenie si臋 o bezp艂atn膮 pomoc prawn膮 do miejskiego lub powiatowego rzecznika
konsument贸w lub organizacji spo艂ecznej, do kt贸rej zada艅 statutowych nale偶y ochrona konsument贸w, m.in. Federacji Konsument贸w - adres strony internetowej:聽聽聽 www.federacjakonsumentow.org.pl.

4.聽 Chc膮c skorzysta膰 z mo偶liwo艣ci polubownego rozwi膮zywania spor贸w dotycz膮cych zakup贸w internetowych, Konsument mo偶e z艂o偶y膰 swoj膮 skarg臋 np. za po艣rednictwem unijnej platformy聽聽聽 internetowej ODR, dost臋pnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
5.聽 Szczeg贸艂owe informacje o pozas膮dowych sposobach rozwi膮zywania spor贸w pomi臋dzy przedsi臋biorc膮, a konsumentem mo偶na znale藕膰 na stronie internetowej Urz臋du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

+ 48 791 165 981 (pn-pt w godz.聽9.00-17.00)

biuro@esclusiva.pl


Sklep jest w trybie podgl膮du
Poka偶 pe艂n膮 wersj臋 strony
Sklep internetowy Shoper.pl